Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą obsługę naszej witryny.

Usługa

W naszym własnym warsztacie serwisujemy wyłącznie walizki Jump, March i Polestream.
W przypadku walizek Samsonite i American Tourister prosimy o dostarczenie ich do najbliższego autoryzowanego dealera Samsonite. Produkty są objęte ogólnoświatową gwarancją, więc można je naprawić w dowolnym miejscu. Do skorzystania z gwarancji potrzebna będzie faktura.
https://www.supportandgo.com/ServiceInfo/ServicePointLocation

Jesteśmy punktem serwisowym walizek Jump, March i Poleastream.
W przypadku walizek March i Jump wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne walizek, w przypadku walizek Samsonite i American Tourister wykonujemy tylko naprawy gwarancyjne. Jeśli przynosisz starszą walizkę (powyżej 5 lat) do naprawy, napisz do nas, aby sprawdzić, czy mamy części do Twojej walizki. Niestety, w przypadku bardzo starych walizek nie jesteśmy już w stanie dostarczyć części.

Z jakimi usterkami należy się do nas zgłaszać?
Wymiana kół, wymiana/naprawa rączki wózka, awarie zamka błyskawicznego.
Nie możemy podać wyceny przez telefon.
Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cactusstudioshop.pl w celu uzyskania informacji o produkcie i usterce.

Ważne: Zużycie plastiku/gumy na kółkach walizek nie stanowi wady gwarancyjnej. Kółka zużywają się wraz z użytkowaniem, podobnie jak guma samochodowa. Wymiana z powodu zużycia podlega zatem opłacie.