Garancia
NIEOGRANICZONA GWARANCJA na zakupiony produkt.
Sprzedajemy nasze produkty zgodnie z przepisami dotyczącymi gwarancji zawartymi w prawodawstwie UE.
Okres gwarancji i jej ważność różnią się w zależności od marki.
Walizki Samsonite i American Tourister są objęte ogólnoświatową gwarancją. Z gwarancji można skorzystać u najbliższego autoryzowanego dealera Samsonite i American Tourister po opłaceniu faktury.
W przypadku innych marek, skontaktuj się z nami w celu uzyskania serwisu gwarancyjnego.
W przypadku walizek gwarancja obejmuje:
wady materiałowe lub wady wykonania kółka, zamka błyskawicznego, wózka i inne wady.
(np. kółko się nie obraca, nie można pociągnąć za uchwyt, zamek błyskawiczny jest uszkodzony).
Gwarancja nie obejmuje:
Uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie (linie lotnicze lub innych przewoźników...) w wyniku niewłaściwej obsługi, dlatego prosimy o sprawdzenie walizki lub torby w miejscu przyjazdu. W przypadku stwierdzenia usterki należy niezwłocznie zgłosić reklamację do firmy, która dokonała transportu. Gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych normalnym zużyciem lub niewłaściwym użytkowaniem (np.: ciągnięcie walizki na tacy lub po schodach, ciągnięcie walizki z czterema kółkami na dwóch kółkach, podnoszenie walizki na wózku...). Ekstremalna siła na rogach może spowodować pęknięcie korpusu walizki.
W przypadku walizek płóciennych, rozdarcia lub rozdarcia materiału nie są objęte gwarancją (jeśli ktoś uderzy w nasz samochód, nie oddajemy go do salonu, aby powiedzieć, że nie wytrzymał... )
Awarie te zdarzają się głównie podczas podróży na lotnisku, gdy płócienna walizka znajduje się na przenośniku taśmowym i utknie na czymś. Takie awarie są pokrywane przez firmy lotniskowe. Do kupującego należy egzekwowanie tego ubezpieczenia podczas podróży.
Roszczenie gwarancyjne można potwierdzić, przedstawiając kopię paragonu lub faktury (kopia jest akceptowana)
W przypadku braku tego dokumentu nie możemy przyjąć roszczenia gwarancyjnego!
Maksymalny czas realizacji przeglądu i naprawy gwarancyjnej wynosi 1-7 dni, pod warunkiem, że część jest dostępna w naszym magazynie. Jeśli części nie ma w magazynie, czas ten wynosi zazwyczaj 1-2 tygodnie, ale zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia tego okresu w uzasadnionych przypadkach.
Koszt zwrotu wadliwego produktu zawsze ponosi klient.